Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Wszystko o EMU
jacool
Posts: 9
Joined: Tue Jan 05, 2016 5:49 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by jacool » Thu Apr 21, 2016 5:04 pm

1. Czy możliwe jest dodanie do EMU funkcjonalności pozwalającej na określenie poziomu paliwa? Przykładowo, po włączeniu centralnego włącznika prądu ilość paliwa w zbiorniku odpowiada wskazaniom pływaka, następnie jest zapisywana w pamięci a po uruchomieniu silnika zmierzona wartość ulega zmniejszeniu w oparciu o flow rate wtrysków i ich czas otwarcia.
Pomiar wyłącznie z wykorzystaniem seryjnego czujnika poziomu paliwa w zbiorniku, może być bezużyteczny w trakcie jazdy, gdyż każde przechylenie nadwozia (podczas hamowania czy w zakręcie) będzie powodować zmianę odczytu jak rozumiem.
2. W podobny sposób czy możliwe jest obliczenie i wysyłanie do wyświetlacza w czasie rzeczywistym np. rozkładu siły hamowania w oparciu o czujniki ciśnienia w układzie hamulcowym z przodu i z tyłu?

snafu
Posts: 7
Joined: Tue Sep 30, 2014 8:12 am

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by snafu » Sun Apr 24, 2016 4:35 pm

mile bym widział kalibrację do Oil Level Sensor jak również w zakładce Chcek Engine\ Raport Low Oil Level

dobrze by było gdyba dało się ustawić możliwość mrugania kodów migowych danego raportu lub zmianę częstotliwość mrugania kontrolki check engine w zależności od rodzaju raportu

mloxey
Posts: 16
Joined: Sun Dec 06, 2015 6:45 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by mloxey » Wed Sep 07, 2016 10:17 am

Obiło mi się o uszy, że starsze EMU mogą nie do końca dobrze działać na sofcie przed 1.173. Warto zrobić upgarde u mnie dużo problemów się uspokoiło (przynajmniej na razie).

User avatar
Kisielisodd
ECUMASTER TEAM
Posts: 227
Joined: Fri Aug 15, 2014 9:49 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by Kisielisodd » Wed Sep 07, 2016 5:13 pm

starsze emu mogą nie do końca dobrze działać na nieoficjalnym sofcie pomiędzy 1.126 a 1.172, software 1.73 rozwiązuje problem starszej rewizji procesora. Na oficjalnym sofcie 1.100 nie ma żadnych problemów.

RasPL
Posts: 25
Joined: Tue Oct 06, 2015 2:06 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by RasPL » Fri Nov 11, 2016 9:51 pm

Mam taki pomysł mało techniczny.

Może by dodać w choć każdej grupie jakiś "change log" w którym użytkownik może wpisywać jakieś komentarze odnośnie naniesionych zmian. Nie zawsze w ciągu jednego strojenia robi się od A do Z i można by wtedy zapisać jakieś notatki na przyszłość.

Aha i dla emu black staged injection w sekwencji dla silników 4cyl.

angel
Posts: 1
Joined: Fri Nov 18, 2016 9:57 pm
Location: Minsk

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by angel » Fri Nov 18, 2016 10:06 pm

Witam.
W nowej wersji oprogramowania EMU brak karty kalibracji czujników Mazda IAT i CLT.
Attachments
info.jpg
iat.jpg
clt.jpg

RasPL
Posts: 25
Joined: Tue Oct 06, 2015 2:06 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by RasPL » Thu Dec 15, 2016 12:08 am

Witam,
Pacjent emu black.
Potrzebowalbym wprowadzic po CAN ograniczenie ciśnienienia doładowania na wypadek utraty napedu z tyłu (takie zabezpieczenie układu napędowego). Widze wejścia analogowe CAN i ze daloby sie nimi sterować boost blend ale ta funkcja niestety jest dla FF w moim przypadku. Jest jakaś inna opcja ? Lub możliwość jej dorobienia ? Byłbym wdzięczny ;)

tomus
Posts: 17
Joined: Thu Jan 07, 2016 12:14 pm

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by tomus » Sun Apr 30, 2017 10:33 pm

Jest szansa na dodanie:
1) ustawienia Fuel cut above RPM względem CLT w mapie 2d ??
2) Fuel resume below RPM również vs CLT 2d
3) korekta % do ignition vs IAT zależna od MAP/TPS aby bardziej opóźniało zapłon przy większym obciążeniu dla ciepłego powietrza w dolocie
4) acc ignition zależne od RPM i MAP/TPS

piwo
Posts: 2
Joined: Fri Dec 19, 2014 11:15 am

Re: Znalezione błędy oraz pomysły na nowe funkcje

Post by piwo » Mon Sep 17, 2018 11:29 am

jest mozliwosc dodania wiecej tabel w check engine? np od przekroczenia temp oleju lub cisnienia oleju? ewentualnie w engine protection zmiana odcinki od temp oleju tak samo jak mozna ustawic zmiane odcinki od clt.
chodzi mi o to by po przekroczeniu temp oleju powiedzmy 140stopni z automatu silnik mial odcinke 3000obr/min.

Post Reply
stół kuchenny okrągły

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest