Problem z ustawieniem EBC

DET3 w pytaniach i odpowiedzach
Post Reply
jagos
Posts: 6
Joined: Sat Sep 20, 2014 2:56 pm

Problem z ustawieniem EBC

Post by jagos » Thu Dec 17, 2015 8:50 pm

Witam. Może znajdzie się tu na forum mądra głowa i pomoże rozwiązać mi problem. Otóż w samochodzie 2 mapy napisane pod dwa doładowania 0.9 i 1.2Bara. Bez względu na, której mapie jadę doładowanie przekracza pożądaną wartość. Po zmianach w DC Table bądź Target Table nie ma żadnej różnicy. Czy ustawię 20 czy 80% w DC Table -nic się nie zmienia odnośnie doładowania. Pod obciążeniem przeładowuje o ok 0.3, 0.4bara. EBC umiejscowione było w felernym miejscu, gdzie leciała na niego woda i podejrzewam, ze "zaciął się" w jednej pozycji i nie chce drgnąć. I tu moje pytanie.
Czy można zdiagnozować zawór EBC?

Myślałem też o nieszczelności, na drodze od muszli przez EBC do WG i nie dostrzegłem nic. Słychać jak WG pracuje gdy wtłaczam powietrze pod ciśnieniem.

Pisałem do Kiśla, ale nie chce mu dupy zawracać- jak będzie chciał to napisze tutaj a może ktoś coś podpowie.

Kolejne pytanie. Czy Ustawienia algorytmu PID muszą być ustawione?

Czy w Target Table "kpa" przelicza się 100kpa to 1bar?

Dzięki za wszelkie sugestie :)



Problem rozwiązany. Po wyjęciu WG okazało się, że przy ok 1bar dopiero zaczyna delikatnie się uchylać zawór. Sparciał wąż wewnątrz tuż przed wejściem do WG i zapychał.

Post Reply
stół kuchenny okrągły

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest