Motronic 1.3 procedura startu

DET3 w pytaniach i odpowiedzach
Post Reply
Popek
Posts: 1
Joined: Sat Aug 22, 2015 11:25 pm

Motronic 1.3 procedura startu

Post by Popek » Sun Aug 23, 2015 11:13 am

Witam, czy moglibyście mi pomóc z DET3 jeżeli chodzi o funkcję Launch Control?

Na pocz zacznę, ze przeszperałem cały internet i nie znalazłem żadnej odpowiedzi. Łącznie z przeczytanym całym tematem o ecumasterze.
Auto BMW E34 M20B25 Motronic 1.3. Dzisiaj podłączałem procedurę startu, silnik N/A. 5V z ecumastera podałem na Analog IN #3 (bo ten miałem akurat wolny) za pomocą przycisku ON/OFF (coś takiego z 2 nóżkami: http://allegro.pl/przycisk-kolyskowy-of ... 13593.html). Ustawione RPM cut mam na 3000, a Activation RPM 1500, zapłon i paliwo mam poustawione na 0 i nie mam zaznaczonej opcji VSS controll, bo jeszcze nie podpiąłem kabla od VSS. Powiem, ze funkcja prawie mi działa. Dlaczego prawie? Jak włączę przyciskiem no to odcina mi zapłon przy 3000rpm, jak wyłaczę to leci normalnie do odcięcia (na postoju). Problem pojawia się kiedy mam wyłączoną funkcję i jade. Jak ciągnę go np na 2gim biegu to mi coś jakby się wieszał koło 4000rpm a potem dostawał paliwo, kopa i idzie dalej. Dlaczego tak sie dzieje skoro przycisk jest wyłączony? Przed zamontowaniem procedury było wszystko ok.

Druga sprawa to chciałbym jednak podłączyć VSS żeby wyłączało mi Launch Control jak ruszę. Jak go podłączyć? Wystarczy tylko do Freq IN poprowadzić kabel z zegarów ten od prędkości, czy przy ECU przeciąć kabel od sygnału VSS i podłączyć odpowiednio do Freq IN i OUT? Jeżeli tak to na którym pinie jest ten przewód w motronicu 1.3 i czy trzeba coś konfigurować w zakładce ustawienia->konfiguracja częstotliwości?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Post Reply
stół kuchenny okrągły

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest