Witam,
Zastanawiam się cały czas czy DET3 da sobie radę z dopasowaniem mieszkanki za pomocą FuelFlex Sensor.
Jeżdżę na E85 ale z przyczyny słabej sieci stacji paliw z E85 u nas w Niemczech, mapswitch nie zdaje w 100% egzaminu bo nie zawsze udaje mi się przyjechać do stacji paliw z pustym bakiem.
DET3 ma funkcję korekcji mapy wtrysku za pomocą analogowego wejścia ale FuelFlex Sensor wydaje sygnał częstotliwościowy 50Hz-150Hz, czy można go w jakiś sposób bezpośrednio podłączyć, czy muszę zrobić sobie adapter który będzie mi robił sygnał 0-5V? A jak przerobie sygnał z 50Hz-150Hz na 0-5V to DET da radę?
Najchętniej zamontował bym sobie EMU, ale bez OBD II nie przejdę kontroli auta w Niemczech..
Pozdrawiam
DET3+FuelFlexSensor
Re: DET3+FuelFlexSensor
DET3 niestety nie ma takiej mozliwosci.
Natomiast mozna by zainstalowac EMU z przejsciowka. Wtedy na badania techniczne jedziesz na OEM ECU a normalnie jezdzisz na EMU
Natomiast mozna by zainstalowac EMU z przejsciowka. Wtedy na badania techniczne jedziesz na OEM ECU a normalnie jezdzisz na EMU

Re: DET3+FuelFlexSensor
albo dual ecu ;]
EMU sprzęgasz z seryjnym ecu , bezpośrednio podłączasz tylko wtryski i cewki zapłonowe , i masz standalona , OBD2 i wszystko działa jak z fabryki
tym bardziej ze korekcja FF to nie tylko jedna mapa
EMU sprzęgasz z seryjnym ecu , bezpośrednio podłączasz tylko wtryski i cewki zapłonowe , i masz standalona , OBD2 i wszystko działa jak z fabryki

tym bardziej ze korekcja FF to nie tylko jedna mapa
stół kuchenny okrągły
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests